BAUMA China 2018

宝马 展

BAUMACHINA, cum'è un allargamentu di BAUMA in China, hè divintatu un ammitu agunìsticu di glubale mprisi masini custruzzioni. Nant'à sta scena, un grande numeru di mprisi high-di qualità sò riuniti, mustrà decine di millaie di i prudutti è ticnoluggìa dâ novi, e vidennu a làscita di a saviezza di custruzzione machinery.BAUMACHINA (Shanghai BMW exposition), veni à dì China International Agriculture Agriculture, Building Materials Agriculture, laccatura Agriculture, Agricoltura Agenzia è Agriculture exposition, si tenerà tutti i dui anni, in Shanghai New International Expo Center, furnisce un scambiu prufessiunale Asian è piattaforma mostra di l 'industria masini custruzzioni.

Bauma CHINA 2018 hà da esse urganizata à Shanghai New International Expo Center da 27 di nuvembre à 30, 2018. Bauma CHINA (Shanghai BMW exposition), com'è un allargamentu di a mostra masini custruzzioni rinumata-mondu, hè divintatu un ammitu agunìsticu di masini custruzzioni glubale mprisi . Ci sò tanti mprisi high-di qualità quì arricugghiuti, mustrà decine di millaie di i prudutti è ticnoluggìa dâ novi, e vidennu a làscita di a saviezza di masini custruzzioni.

微 信 图片 _20181123145808

As a cima di ballò custruzzioni industria masini in China è l 'Asia, Bauma China hè statu arradicata in China per guasi quattordici anni, è deduces la liggenna di prima mostra di cumerciu di China. Bauma China in u 2014 supirau li sforzi da a vasari tuttu Padiglione murale è all aperto di Shanghai New International Expo Center di novu. U spaziu arrivatu 300.000 metri chiazza, purtannu insieme 3.104 exhibitors da 41 paesi è rughjoni è fà 191.000 visitori da 149 paesi è rughjoni. Cum'è un allargamentu di più mostra masini custruzzione di u mondu in China, u bienvenue Bauma China hè divintatu un ammitu agunìsticu di glubale mprisi masini custruzzioni.

Attraversu l 'vs di tutta a casa di campagna e li banca cintrali à accurtà rates, interessu è strive to sviluppu di l' econumìa inniana vera, u mondu mercatu di usati in China è zoni vicini hà cresce. BaumaChina hè lu modu megghiu à entre stu mercatu, è hè dinù una bona piattaforma di Chinese e industria straniera à fabricà multilinguismo industria. Over the past 14 anni, Bauma China hà capitu una nova rispunsabilità per mustrà u so vulintà cun scienza e la tecnoluggìa, à custruisce una quadrera di saviezza, è a mostra i prudutti sviluppati secunnu ordinateur Chinese di u mondu in u mercatu Chinese. À esse un prodottu passiunanti, piglià Bauma China comu lu puntu di partenza, da quì à u mondu à principiatu u prucessu di localisation di fabricazione Chinese.


Post time: Nov-23-2018